Ancien jeton de Roumanie (1867-1868)

3 posts • viewed 91 times

This topic was posted in the Fransızca forum.

The token has a weight of 11.9g.,a diameter of 31mm. & a plain edge of 2mm.thickness.,metal of yellow brass.                       🤗   Dragi colegi numismați români,vă rog să-mi spuneți dacă cineva dintre dumneavoastră cunoaște(a văzut în natură sau în vreun catalog) jetonul din alamă(culoare galbenă) cu valoarea de 1 Di = 1 Zi, emis de Depositul Central Bucuresci în anii 1867-1868 (având pe o față prima stemă a României sub Carol I ,identică cu cea de pe cele 4 monede de bronz din 1867 & pe cealaltă față valoarea în centru și emitentul în jur).

NEDATAT & de dimensiunea aprox. cu a monedei de 10 bani 1867

Mulțumesc! 

CHERS COLLEGUES NUMISMATES DE TOUT PAYS,S.V.P.,EST-CE QUE VOUS AVEZ VU CE JETON ‘’EN NATURE'' OU DANS UN CATALOGUE?

Il fut utilisé peu de temps pour payer UNE JOURNÉE (1 Di = 1 Zi) de travail dans le Dépot Central de Bucharest/Roumanie (les anées 1867-1868)

Merçi à ceux qui me répondront!

bonjour

j'ai juste trouvé cela sur les jetons roumains, faudrait chercher il y a plusieurs pages

https://colnect.com/en/tokens/list/country/177-Romania

Celui qui pose une question risque de paraître sot pendant cinq minutes, mais celui qui n'en pose pas restera sot toute sa vie.

Bonjour! Merci,ALM,pour vôtre aide mais malheureusement mon jeton ne s'y trouve pas parmi ceux de ce catalogue. Tous sont de la première moitié du XX-ème siècle.

Si vous trouvez autre chose…

Je vous souhaite une bonne journée!

» Forum policy

Used time zone is UTC+2:00.
Current time is 11:11.