Thecoinhouse-auctions.eu

5 posts • viewed 139 times

Ik heb op de laatste veiling in december munten gekocht. Ik heb herhaaldelijk gevraagd waar ze blijven , maar krijg geen enkele reactie. Is er iemand , die dezelfde ervaring heeft en wat ik er aan kan doen?

Ik ben Nederlander en weet , dat veilingbedrijven onder notarieel toezicht staan. Is dat in België ook zo en zoja, waar zou ik dit dan kunnen melden.

Piet Krijgsman

Piet

This might interest you.  https://en.numista.com/forum/topic113974.html

Mijn laatste aankoop daar dateert van oktober. Ik heb door de jaren heen ook een paar keer een reminder moeten sturen voor ze de munten opstuurden. Ik zou ze een aangetekende ingebrekestelling sturen als je ze al een paar reminders hebt gestuurd.

Ik vind het trouwens vreemd dat er sinds december geen veilingen  meer geweest zijn.

Update: boekhandel Conscience uit Sinaai, het bedrijf achter Coinhouse Auctions, is failliet verklaard op 14 maart 2025. Je kan nog eens proberen om contact op te nemen met de curator (FREDERIC LELEUX, KAPELLESTRAAT 33, 9220 HAMME (O.-VL.)- frederic.leleux@flexadvocaten.be), maar ik zag in het vonnis dat  alle schuldvorderingen moesten ingediend worden binnen 30 dagen na faillissementsdatum (wat dus voor 13 april was 🙁).

Bedankt voor het bericht.

Ik heb een verzoek tot behandeling ingediend.

Piet

» Forum policy

Used time zone is UTC+2:00.
Current time is 07:12.