Indication de fautes d'orthographes.

2 posts

This topic was posted in the Fransızca forum.

Bonjour,

Lorsque j'écris en anglais presque tous les mots sont soulignés en rouge. Il me serait plus utile de savoir quelles sont mes fautes en anglais.

C'est-à-dire comment met-on la grammaire ou le dico en anglais, plutôt qu'en français ?

Merci,

René
Certaines pièces canadiennes ne sont pas en circulation. Some canadians pieces are not in circulation I have to buy them but I offer it. Take this in consideration. Je regarde le poids des échanges. I look for the weight.
Bonsoir, sous FIREFOX il y a plusieurs dictionnaires orthographiques en modules complémentaires.
Perso je n'écris pas anglais, je laisse le soin au module ImTranslator pour traduire : au choix :
Good night, under FIREFOX there are several spelling dictionaries in supplementary modules.
Perso I do not write English, I leave care in module ImTranslator to translate. (PROMT)
Good evening, under FIREFOX there are several spelling dictionaries in additional modules.
Custom i do not write English, I will leave to the ImTranslator module to translate. (BABYLON)
Good evening, under FIREFOX there are several spelling dictionaries in additional modules.
Personally I do not write English, I leave it to the module for ImTranslator translated. (GOOGLE)
Good evening, under FIREFOX there are several spelling dictionaries in Add-ons.Personally I do not write English, I leave to the ImTranslator module to translate. (MICROSOFT)

Je ne sais pas quel est le meilleur   :snif:   si quelqu'un peut me le dire  :love:
BOINC

» Forum policy

Used time zone is UTC+2:00.
Current time is 23:22.