Open swaps

1 post
Hi,

ENGLISH:
I DO NOT KEEP MY DOUBLES UP TO DATE ON NUMISTA, I PREFER TO SWAP BY EXCEL LISTS. This because of my huge amount of doubles (around 15.000) and I do more than 95% of trades outside of numista!
Send PM to ask for my mail address and give me yours.

DANISH:
Mine dobbelmoenter er kun à jour i min excel-liste. Jeg har for mange (15.000) til at have dem i Numista. Hvis du vil bytte, send mig din mailadr. og jeg sender dig saa min liste.

GERMAN:
Meine Tauschmuenzen sind nur in einer Excelliste vorhanden. Ich habe zu viele (15.000) um die auch in Numista fortzuschreiben. Falls immernoch interessiert in einem Tausch, bitte mir deine Mailadresse kommunizieren, und ich sende dann meine liste an dich.

FRANCAIS:
Mes doubles sont uniquement à jour dans une liste Excel. J'ai trop (15.000) pour les tenir aussi en Numista. Si tu veux toujours faire un échange, envoyés moi ton adresse mail et je t'envoi ma liste.

ESPANOL
Si quires cambiar con migo enviarme ta direccion mail et voy a mandarte mi lista de repetidas. No tengo el tiempo para actualizar mi listado y Numista con las 15.000 repetidas.

Ole
Globetrotter
Coin varieties in French:
https://monnaiesetvarietes.numista.com
Topic locked (Numista Robot, 16 May 2019, 07:52)

» Forum policy

Used time zone is UTC+2:00.
Current time is 13:40.